Kami berkongsi pengetahuan dan pengalaman untuk menggilap potensi dan bakat yang berinovatif, kreatif dan efektif dalam persekitaran kerja sebenar bagi membantu membangunkan sikap yang betul dan lebih bermotivasi serta berdedikasi.

Thanks for visiting Akademi ZIQ Bakery

Tuesday 27 September 2011

Akademi Bakeri ZIQ Pengenalan promo.mpg


Memang benar, jika anda ada kemahuan, anda ada impian dalam bidang bakeri, semestinya kami mempunyai acuan yang terbaik untuk anda.
Sistem pengajaran dan pembelajaran kami yang tersusun rapid an pengalaman kami dalam perniagaan ini sudah cukup untuk meyakinkan anda bahawa Akademi Bakeri ZIQ adalah tempat yang paling sesuai untuk anda.
Di sini kami berkongsi pengetahuan dan pengalaman untuk menggilap potensi dan bakat anda untuk menjadi lebih yang berinovatif, kreatif dan efektif. Bukan sekadar itu sahaja, modul pembelajaran dan pengajaran yang kami gabungkan antara teori dan amali serentak akan membantu memecut pembangunan sikap yang betul anda dalam suasana pekerjaan sebenar.
Anda akan lebih memahami dunia yang anda ceburi dan mempelajari sesuatu yang baru dalam suasana sebenar setiap hari. Tidakkah ia akan menjadikan anda lebih bermotivasi dan berdedikasi? Hubungi kami sekarang TEL: 609 667 3868

Akademi Bakeri ZIQ

Lot 28902,Gong Badak 21300 Kuala Terengganu, Malaysia TEL: 609 667 3868

JOM SERTAI KAMI DI FACEBOOK TWITTER BLOG YOUTUBE GOOGLE BUZZ

No comments:

Post a Comment

My Great Web page
 

Total Pageviews

Followers